skip to Main Content

کاهش وزن و سایز و درمان چاقی با کاشت نخ

امروزه روش های زیادی برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در بالاتنه و پایین تنه ابداع شده است که یکی از موثرترین و بی عارضه ترین آنها، درمان چاقی با کاشت نخ  cogو pdo است. در این روش که اصطلاحا امبدینگ نامیده می شود با  استفاده از کاشت نخ های قابل جذب در نقاط طب سوزنی بدن باعث می شود تا شخص سریعتر و کامل تر به وزن نرمال بدن خود دست یابد. در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را بطور کامل تر با این روش کاهش وزن و سایز یعنی کاشت نخ لاغری که گفته می شود ریشه در طب سنتی کشور چین دارد آشنا سازیم.

 

نخ های کاشته شده در نقاط طب سوزنی باعث افزایش گردش خون شده و این عمل باعث سوزاندن چربی ها حتی در هنگام استراحت بدن می شود.

 

کاشت نخ چیست؟

روش کاشت نخ cogو pdo قابل جذب یک روش سنتی در طب چینی می باشد که چندین سال است در کشورهای مختلف از جمله ایران برای درمان بیماری های مختلف  با استفاده از سبک و سوزن های جدید و نخ بهتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، نخ‌های مخصوص قابل‌جذب،جایگزین سوزن‌های طب سوزنی شده و اثرات تحریک نقاط طب سوزنی به‌صورت مداوم روی بدن اعمال می‌شود. می‌‌توان گفت که فرد با استفاده از روش امبدینگ، سوزن‌های طب سوزنی را به خانه می‌برد.

 

کاهش وزن و سایز و درمان چاقی با کاشت نخ

 

بیشتر بدانید:درمان چاقی عمومی و موضعی با کاشت نخ

 

چگونگی درمان چاقی با کاشت نخ

برای کاهش سایز شکم ، پهلوها ، ناحیه پشت ، بازوها و سایر مناطق سلولیت ساز یا دارای چربی های موضعی، از نخ های جدیدی بنام مونوکریل یا ویکریل استفاده می گردد. بدین صورت که این نخ های قابل جذب در زیر پوست توسط سوزن هایی در نقاط مخصوص بدن گذاشته می شوند. نخ ها بعد از ۳ تا ۴ هفته این نخ ها جذب می شوند.  این اثر سبب تحریک مداوم غدد درون‌ریز و سیستم عصبی و سوخت‌وساز بدن شده و نهایتاً موجب کاهش وزن خواهد شد. در این روش با افزایش متابولیسم بدن، چربی و کالری های اضافی سریع تر سوزانده شده و در نتیجه باعث کاهش وزن و لاغری موضعی می شود.

لازم به ذکر است شیوه کاشت نخ برای لاغری یا امبدینگ براساس ویژگی‌های بدنی افراد مختلف، علائم و نشانه‌های مختلف و همچنین علل متفاوت چاقی متفاوت است. برهمین اساس نقاط متفاوتی انتخاب شده و نهایتاً نقاطی که برای کاشت نخ استفاده می شوند، سبب پاک‌سازی کانال‌های انرژی بدن میگردند.

این نخ ها بسیار عالی و بدون هیچ گونه عوارض حساسیتی بوده ، موجب افزایش نسج الاستیک و کلاژن در بدن شده و علاوه بر کاهش سایز چربی به رفع افتادگی پوست هم کمک شایانی می کند و موجب لاغری موضعی می گردد.

میزان استفاده از این روش بر حسب اندازه قطر و ضخامت چربی موضعی در افراد متفاوت است. هر ۲۰ روز یکبار می توان این روش را روی نقاط معین تکرار کرد. البته اگر نقاط چاقی پراکنده باشد، می توان از نخ بیشتر و با تعداد دفعات بالاتر در نقاط مختلف تجمع چربی های موضعی استفاده نمود.

درواقعا روش امبدینگ و کاشت نخ مانند شرایطی است که انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی در اختیار فرد قرار گرفته و همچنین با افزایش متابولیسم بدن به فرد این امکان را می دهد که در زمانی کوتاه، وزن زیادی را کم کند.

 

بیشتر بدانید:لیفتینگ و جوانسازی صورت

 

تغییر عملکرد غدد تیروئید در درمان چاقی با کاشت نخ

 

کاهش وزن و سایز و درمان چاقی با کاشت نخ

عدم تعادل هورمونی، پرخوری، متابولیسم کند، سوء تغذیه و نداشتن ورزش و تحرک از مهم ترین عوامل چاقی هستند. طب سوزنی با تاثیر موثر بر روی نحوه عملکرد غده تیروئید و رفع کم کاری تیروئید که یکی از دلایل چاقی در افراد می باشد، با درمان عملکرد صحیح این غده باعث افزایش سوخت و ساز و کاهش وزن می شود.

غده تیروئید مسئول تولید، ذخیره و ترشح هورمونهای تیروئید برای متابولیسم سلول ها، کالری بدن برای تامین انرژی و غیره می باشد. کم کاری تیروئید، وضعیتی است که در آن غده تیروئید به میزان کافی هورمون های لازم جهت سوخت و ساز ترشح می کند. کم و پرکاری تیروئید باعث بروز علائم و نشانه های متفاوتی در بیمار می شوند.

درمان با استفاده از روش امبدینگ تاثیر بسیار زیادی بر تنظیم و تقویت سیستم تمام غدد درون ریز و به خصوص غدد تیروئید و فوق کلیوی دارد. این اعضا با یکدیگر همکاری کرده تا علاوه بر تولید و ترشح هورمون ها، میزان متابولیسم و پاسخ به استرس را نیز تنظیم کنند.

 

غده تیروئید مسئول تولید، ذخیره و ترشح هورمونهای تیروئید برای متابولیسم سلول ها، کالری بدن برای تامین انرژی و غیره می باشد

 

مزایای درمان چاقی با کاشت نخ

 

کاهش وزن و سایز و درمان چاقی با کاشت نخ

یکی از بهترین مزیت های این روش لاغری طبیعی و کاهش اضافه وزن آن است که حتی زمانی که بدن شخص در حال فعالیت نمی باشد نیز موثر است. در واقع نخ های کاشته شده در نقاط طب سوزنی باعث افزایش گردش خون شده و این عمل باعث سوزاندن چربی ها حتی در هنگام استراحت بدن می شود.

روش درمان با کاشت نخ قابل جذب، بر روی تمام اعضای داخلی مهم بدن از جمله غدد تیروئید و فوق کلیوی که تاثیر بسزایی در چاقی دارند تاثیر می گذارد و حتی می تواند سطح انسولین و لیپید خون را نیز پایین آورد.و همچنین این نخ های قابل جذب با تاثیری که بر انرژی چی CHI گذاشته باعث احیای دوباره منابع انرژی بدن شده که می تواند باعث کاهش وزن و کاهش کلسترول خون شود.

کاشتن نخ های pdo و cog در ناحیه شکم، پهلو، بازوها و سینه ها نیز می تواند باعث سفت شدن عضلات و موجب لاغری موضعی و حذف چربی های اضافی در این قسمت ها شود که در واقع یکی از اصلی ترین کاربرد های روش امبدینگ می باشد.

برای کنترل و کاهش وزن موثرتر، طب سوزنی چهر ناحیه در گوش یعنی نقاط گرسنگی، برای جلوگیری از استرس ها که عامل مهمی در چاقی بعضی افراد هستند، نقطه معده و نقطه درون ریز را مورد هدف قرار می دهد.

تعداد بسیاری از بیماران پس از انجام کامل جلسات درمانی طب سوزنی گوش و امبدینگ  دیگر میل شدید به شیرینی نداشته و اشتهای کاذب آنها کاهش یافته و قادرند بدون تلاش زیاد کاهش وزن داشته باشند و وزن نرمال خود را حفظ کنند.

 

نتیجه گیری

طب سوزنی سنتی چین روشی معجزه آسا نیست که در ۱ تا ۳ جلسه شما را لاغر کند، اما متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث بهبود جریان خون در بدن می شود که موجب سلامت بهتر بدن می شود. لذا برای لاغری سریعتر نیاز به روش هایی مانند کاشت نخ  و امبدینگ و طب سوزنی گوش بر حسب نیاز و در جلسات مختلف است تا هم علاوه بر کاهش وزن و کم شدن سایز و چربی سوزی بتوانیم درمان ماندگاری برای تثبیت وزن داشته باشیم. برای بهره مندی از این روش نوین کاهش سایز و لاغری بدون عوارض و با اطمینان خاطر از مهارت پزشک، موثر بودن، ایمنی و بهداشت درمان می توانید به کلینک کاشت نخ و طب سوزنی ایران امبدینگ مراجعه نمایید. لطفا با شماره های درج شده در وب سایت ایران امبدینگ تماس حاصل فرمایید.

 

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top