skip to Main Content

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی با طب سوزنی موثرترین راه کاهش وزن و لاغری موضعی را در اختیار دارید

عوامل متعددی از جمله ژنتیک، هورمون، سیستم عصبی، میزان انرژی ورودی به بدن و میزان انرژی و غذای مصرفی توسط فرد تاثیر بسزایی بر روی وزن افراد مختلف دارد. که به غیر از مساعل ژنتیک، سایر عوامل را میتوان توسط علم پزشکی  تحت کنترل قرار داد. با پیشرفت علم و بالا رفتن سطح زندگی انسان، میزان غذای مصرفی و کیفیت غذا بالا رفته در حالی که  با افزایش امکانات رفاهی ، تحرک افراد کم شده و در نتیجه میزان انرژی مصرفی و سوخت و ساز بدن پایین آمده و چاقی را به یکی از بزرگترین مشکلات بشر تبدیل کرده است. بیماری های مختلفی از جمله بیماری های قلبی، عروقی، دیابت (بیماری قند) ، بالا بودن چربی های خون، دردهای مفاصل کمر، زانو، لگن و مچ پا  رابطه مستقیم و یا غیر مستقیم با بالا بودن وزن انسان دارند که هزینه های هنگفتی صرف درمان این بیماری ها می شود.

طب سوزنی جهت لاغری موضعی و عمومی روشی کاملا موثر و طبق تایید سازمان بهداشت جهانی (W.H.O) فاقد هر گونه آثار جانبی می باشد.

متخصص طب سوزنی برای درمان چاقی و کاهش وزن بیمار ۵ نکته اساسی را مد نظر قرار می دهد:

  • کنترل اشتهای بیمار با قرار دادن سوزن های مخصوص در نقاط مشخص بدن در افرادی که میل و اشتهای بسیاری به خوردن مواد غذایی دارند.
  • استفاده از روش طب سوزنی سنتی و امبدینگ جهت سوزاندن و آب کردن چربیهای موضعی بخصوص در نواحی شکم، پهلو، ران و بازو
  • افزایش دفع سموم و مواد غذایی اضافی، از طریق دفع و همچنین افزایش جریان انرژی حیاتی در کانالهای حیاتی معده و روده.
  • استفاده از یک رژیم غذایی مناسب که درعین حفظ سلامتی و تعادل بدنی و عصبی بیمار، در کاهش کالری ورودی به بدن بیمار نیز موثر می باشد.
  • تنظیم سیستم اندوکرین (غدد درون ریز) بدن فرد، در جهت از بین بردن کالریهای اضافی انباشته شده در بدن فرد چاق.

طب سوزنی و کاهش اشتها

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی سوزن های مورد استفاده در طب سوزنی به ضخامت موی انسان بوده و درد ندارند. با قرار دادن این سوزن ها در نقاط مخصوص باعث کاهش اشتهای بیمار از طریق تحریک عصب واگ شده و این امر باعث می گردد تا افرادی که اشتهای زیادی برای خوردن انواع مواد غذایی دارند، اشتهایشان کاهش یافته و در نتیجه شاهد کاهش وزن بسیار زیادی هنگام استفاده از روش طب سوزنی برای لاغری باشند که این امر به نوبه خود مزیت بسیار بزرگی نسبت به سایر روش های کاهش وزن می باشد.

این سوزن ها با انتقال حرارت و انرژی حیاتی بدن به نواحی مد نظر باعث افزایش مصرف چربی های اضافی بدن شده و به طور چشمگیری  باعث کاهش سایز و میزان چربی های موضعی در نواحی مثل شکم، ران، پهلوها، باسن، بازو و.. می شود. از این خاصیت طب سوزنی همچنین می توان جهت رفع غبغب وچربی های نواحی خاص بدن نیز استفاده نمود.

طب سوزنی و رژیم غذایی

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی متخصص طب سوزنی با دادن یک رژیم بسیار سبک و قابل اجرا هم میزان کالری ورودی به بدن را کاهش داده و هم در طول دوره درمان، خواست معده را کاهش می دهد که این امر باعث می گردد تا کاهش وزن با طب سوزنی، بسیار ماندگارتر از روشهای دیگر کاهش وزن بوده و حتی در صورتی که فرد کمی رعایت نماید، تا سالها وزن از دست رفته بیمار بازگشت ننماید. در ضمن نوع مواد غذایی در رژیمهای همراه با طب سوزنی، به طوری است که مواد غذایی حیاتی فرد و ریز مغذی های مورد نیاز برای بدن تامین شده، بنابراین فاقد هرگونه عوارض جانبی برای فرد می باشد.

چاقی

اثر طب سوزنی بر سوزاندن و رفع چربی های موضعی

طب سوزنی با قرار دادن سوزن هایی در مریدین ها (مسیرهای انرژی) خاصی، باعث لیز شدن چربی های موضعی و دفع آن از سیستم گوارشی و سوزاندن یکسری از چربی های موضعی می شود. در نتیجه بیمار در اولین قدم شاهد کاهش سایز واضح می باشد که باعث خرسندی اکثر بیماران می گردد. از این خاصیت طب سوزنی می توان جهت از بین بردن چربی های موضعی مثل شکم، پهلو، باسن، ران، بازو و حتی غبغب استفاده نمود که روش درمانی در هر دسته از این بیماران متفاوت می باشدو نیاز به تجربه و تخصص خاصی در این زمینه دارد.

افزایش دفع سموم و مواد اضافی بدن با طب سوزنی

طب سوزنی با تحریکات عضلات دستگاه گوارش و نیز دستگاه ادراری باعث افزایش دفع غذای اضافی به سیستم گوارشی و دفع سموم بدن از طریق دستگاه ادراری می گردد و این امر در طولانی مدت، کمک بسیار زیادی به کاهش وزن فرد خواهد نمود و اثرات چشمگیری در لاغری وی خواهد داشت.

کاهش وزن، لاغری موضعی با طب سوزنی سوزن ها و تنظیم سیستم اندوکرین (غدد داخلی)

سوزنهای قرار داده شده بر روی بدن و گوش بیمار، باعث ایجاد تغییراتی در هورمونهای مترشحه از غدد درون ریز بدن می گردد، ( از جمله سروتیین، آدرنالین، کورتیزول) که مجموعه این تغییرات باعث کاهش ذخیره چربی ها و مواد غذایی در بدن و افزایش دفع و کاتابولیسم آنها گشته و در مجموع باعث کاهش وزن می گردد.

بر خلاف تصور اغلب مردم طب سوزنی با روشی پر عارضه مثل لیپوساکشن بسیار متفاوت بوده و باعث کاهش ناگهانی وزن نمی گردد در نتیجه فاقد هرگونه عوارض جانبی می باشد و روشی کاملا موثر و بسیار کاربردی جهت کاهش وزن افراد می باشد.

 

 

سوالات و نظرات کاربران

    1. سلام
      اگر توسط متخصص طب سوزنی انجام شود هیچ کونه عوارض خاصی ندارد و نتایج معمولا بعد از دو هفته قابل مشاهده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top