skip to Main Content

جوان سازی و لیفت صورت بدون نیاز به جراحی با نخ PDO ,cog

جوان سازی و لیفت

جوان سازی و لیفت در بخش درمان های زیبایی صورت با طب سوزنی، نوعی روش پیشرفته به نام امبدینگ صورت با نخ PDO وجود دارد که توانمندی قابل توجهی در جوانسازی پوست دارد. این روش با نخ هایی از جنس پل دیاکسانون انجام می شود، که آثار درمانی ارزشمندی ایجاد می کنند.

جوان سازی و لیفت این درمان در منطقه خط خنده، خط غم، خط اخم، خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی دور چشم، پشت لب و فک و گونه و حتی نواحی گردنی، قابل انجام است. علاوه بر ترمیم خطوط صورت، شفاف سازی و لیفتینگ را نیزمی توان در این روش، ایجاد نمود. نقطه ممتاز این سبک جوانسازی، ماندگاری طولانی تا ۳ سال پس از درمان و نداشتن عوارض قابل توجه است.

البته باید توجه داشت این روش، جایگزین ترزیق بوتاکس، کلاژن و یا حتی چربی نمی باشد .اگر کاشت نخ PDO در صورت را، زیرسازی ,ترمیم پایه ای پوست بدانیم، کلاژن و بوتاکس و مشابه آنها، حکم کاغذ دیواری صورت را دارند و به همین دلیل می توانند به موازات هم نیز انجام شوند.

استفاده از این روش برای همه ی افراد بالای ۲۵ سالی که نشانه های پیر شدن در صورتشان ظاهر شده است یا جهت پیشگیری از پیری زودرس قابل انجام و مناسب می باشد. در حقیقت با بالا  رفتن سن به دلیل  از بین رفتن کلاژن موجود در پوست ، بافت پوست نازک و شل شده و ممکن است افتادگی و چین و چروک به وجود آید.
بنابراین اگر بیماری به دلایلی علاقه به جراحی لیفت صورت نداشت ، استفاده از این روش جایگزین مناسبی برای وی می باشد.
برای انجام این روش ، رشته های مورد نظر را درون لایه ی میانی پوست قرار داده و این کار باعث  افزایش تولید کلاژن در پوست و در نتیجه صاف شدن و بهتر شدن کیفیت پوست خواهد شد. الیاف قرار داده شده داخل پوست با گذشت چندین ماه جذب خواهند شد اما تاثیر آنها سالها باقی خواهد ماند.

PDOجوان سازی و لیفت  چیست؟
در حقیقت یک مونوفیلامان قابل جذب از جنس پلی دی اوکسان بوده که در زمانی در حدود  ۸ ماه جذب بدن خواهد شد و همچنین تاثیر بسزایی در جوان سازی پوست دارد. انجام این روش کاملا غیر تهاجمی و نسبتا بدون درد بوده و چیزی در حدود ۵۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. از این روش برای بهبود کیفیت پوست صورت و گردن و همچنین لیفت باسن ، سینه ها و شکم استفاده میشود. این نوع لیفت در حقیقت فقط کشیدن پوست صورت نیست بلکه تحریک بدن به ساخت کلاژن بیشتر خواهد بود. با تولید کلاژن بیشتر ،گردش خون در پوست بهبود پیدا کرده و خاصیت الاستیسیته پوست به آن باز خواهد گشت و در نتیجه چین و چروک ها به صورتی کاملا طبیعی از بین خواهند رفت. از برتری های این روش میتوان به ساده بودن ، بهبود سریع ، تاثیر طولانی مدت و عدم وجود عوارض جانبی اشاره کرد.

درمانگران طب سوزنی این روش را بر اساس نقاط طب سوزنی بکار می برند که تاثیر درمان بسیار بهتر خواهد بود.

موارد استفاده در صورت :

جوان سازی و لیفت
از بین بردن خطوط افقی و عمودی بر روی پیشانی
لیفت پیشانی
افتادگی انتهای ابروها
افتادگی پوست
از بین بردن کیسه های زیر چشم ها
بهبود گونه ها
بهبود خطوط خنده
بهبود خط اخم
لیفت بینی
لیفت ابرو

از بین بردن غبغب

موارد استفاده در بدن :
از بین بردن افتادگی و چروک موجود بر روی گردن
سفت کردن ، فرم دادن ولیفت سینه ها

لیفت باسن
از بین بردن پوست اضافی که گاها در اثر عمل هایی مانند لیپوساکشن بوجود می آیند.
درمان چاقی در نواحی مانند شکم ، دست ، پا و ..

 

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top