skip to Main Content

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ کوچک کردن طبیعی سینه ، کاهش چربی موضعی سینه، رفع افتادگی و شل شدگی سینه و لیفتینگ سینه ها با امبدینگ و کاشت نخ قابل جذب

اگر به دنبال روش هایی هستید که بتوانید سایز سینه های خود را کوچک کنید به طوری که به نسبت مناسب اندام خود سایز سینه ایده آل داشته باشید با استفاده  از روش امبدینگ یا کاشت نخ قابل جذب در نقاط درمانی طب سوزنی و سایر روش های طبیعی ،ورزش کردن و رعایت غذایی به این امر دست پیدا خواهید کرد.

البته بیشتر زنان داشتن سینه های بزرگ را ترجیح می دهند اما زنانی وجود دارند که سینه های بیش از حد بزرگی دارند یا دچار شل شدگی و افتادگی سینه شده اند… و در حال جستجو برای روش های کوچک کردن سینه ، لیفت سینه و چربی سوزی موضعی سینه ها و لزوما غیر از جراحی می باشند.

 

زیبایی و لیفت سینه

مصرف دارو های ضد بارداری ، دوران بارداری یا شیردهی ، استرس های شدید ،افزایش وزن و مسائل ژنتیکی یا ارثی باعث تولید بیش از حد چربی های سینه شده که نهایتا باعث بزرگی بیش از حد سایز سینه ها و افتادگی سینه می شود که این وزن اضافی یا چربی های انباشته در سینه ها فرد را دچار مشکلاتی از قبیل درد کمر،شانه و گردن کرده و بر زندگی فرد تاثیر نامطلوبی وی گذارد.

 

نکاتی مهم برای از بین بردن چربی اضافی موضعی در سینه ها با کاشت نخ در بدن

افرادی هستند که چربی اضافه تجمع پیدا کرده در سینه ها در اثر چاقی، اختلالات و مشکلات هورمونی در دروانی از زندگی بوده و غیر از ژنتیکی می باشد و این چربی ها به آسانی از بین نمی روند، یکی از روش های درمانی کوچک کردن سینه،طب سوزنی و روش امبدینگ یا کاشت نخ قابل جذب طب جینی می باشد و با این نوع درمان در طی چند جلسه می توان چربی هایی که باعث بزرگتر شدن سینه شده را رفع کرده و افتادگی سینه ها را بر طرف کرد.

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ

 

روش طب سوزنی برای کوچک کردن و رفع افتادگی سینه بدون کاهش وزن

 

برای بعضی از افراد که کم کاری تیروئید دارند و یا مشکلات عدم تعادل در ترشحات هورمونهای زنانه و مردانه دارند سایز سینه های آنها بدون افزایش وزن ،بیش از حد بزرگ شده است و باعث تجمع چربی بیشتر در سینه های یک زن یا مرد شده است،یا اینکه افرادی که اضافه وزن باعث بزرگتر شدن سینه ها شده است و یا کاهش وزن دارند اما سینه های بزرگی دارند یا بالاتنه آنها درشت است و پایین تنه کوچکتر اما سینه های آنها بزرگ تر از حد استاندارد بدن (هم آقایان و خانم ها) ،می توانند با روش های طب چینی مانند امبدینگ،مشکل بزرگ بودن سینه ها را بر طرف کنند.

با این روش درمانی طبق نقاطی که در بدن تعریف شده است می توان حرارت بیشتر برای چربی سوزی را به سمت سینه ها انتقال داد که در حقیقت گردش انرژی چی QI از کانال مریدین ها و انتقال خون بیشتر باعث کاهش چربی های سینه در جلسات مختلف درمانی می شود و علت اصلی بزرگ شدن سینه با معاینه طب چینی مشخص می شود.

 

کاشت نخ و کوچک کردن سینه

 

درمان طب سوزنی با روش امبدینگ embedding ،در نقاطی از بدن که با روش طب سوزنی ،سوزنهایی را برای تحریک انرژی چی به کار ببریم ،اکنون به جای این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا ۲ سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ را در نقاط طب سوزنی پوست بدن کاشت می کنیم تا اثرات طب سوزنی برای درمان را انجام دهد.

این نخ در تمام جراحی ها و بخیه ها جذبی و معمولی استفاده می شود. که بسته به نوع نخ به طور متوسط بین ۳ تا ۴ هفته برای جذب در بدن زمان می برد.

از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و اثرات طب سوزنی را فرد به همراه خود دارد یا ما می گوییم که فرد با یک تکه نخ طب سوزنی را به خانه می برد و بسته به نوع درمان مثلا کوچک کردن سینه ها،کاشت این نخ ها در قسمتی از پوست بدن از نقاط طب سوزنی،باعث افزایش سوخت و ساز موضعی یا چربی سوزی در سینه ها یعنی رساندن خون و حرارات بیشتر به قسمت سینه  مورد نظر و کاهش سایز سینه می شود.

هر بار که فرد بعد از درمان نرمش کند،برقصد،راه برود یا فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهد این تحریک شدن نقاط طب سوزنی در حال انجام شدن است.

در این روش درمانجویی که قرار بود حدود ۳۰ ت ۶۰ دقیقه در یک جلسه طب سوزنی و هفته ای ۲ جلسه برای درمان با طب سوزنی سنتی مراجعه کند الان با انجام یک بار امبدینگ تا یک ماه فرد این تحریکات را به همراه دارد،هر جلسه امبدینگ معادل ۱۰تا ۱۵ جلسه طب سوزنی سنتی می باشد.

از جلسه دوم تا سوم امبدینگ یا کاشت نخ،درمانجو به صورت کاملا مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می بیند.در هفته های اول اثراتی را در روح و روان و آرامشی که ایجاد می کند احساس می کند،حتی درمانجو اعلام می کند که در عادات ماهانه خانم ها تاثیرات مثبتی داشته و نظم خاصی را به آن است،روده ها منظم کار می کنند،خواب آنها عمیق می شود و خیلی در برابر مشکلات آرام می شوند،استرس و اضطراب را کاهش می دهد و صبور می شوند و این افراد با دیدن این تغییرات متعجب می شوند.

 

چطور می توانید با امبدینگ سینه های بیش از حد بزرگ را کوچکتر کنید

ما می توانیم با درمان طب سوزنی و روش امبدینگ این آگاهی را به بدن خود بر گردانیم که چربی های اضافی در قسمتی از بدن احتیاج نداریم و بی جهت در موضعی مثل سینه ها ذخیره شده است و این چربی اضافی را از بین ببریم.سینه های یک زن درعلم زیبایی باید سفت باشد وقتی که سینه های این خانم لاغر شده یا بیش از حد بزرگ می شوند نشان دهنده ی این است که رژیم درستی نداشته است و در استرس،بارداری و زایمان و تغییرات هورمونی بدن باعث شده که به طور اشتباه چربی های سینه افزایش پیدا کند.

با روش طب سوزنی و کاشت نخ امبدینگ ،بدن ما هوشمندی خود را بدست میاورد که چربی در سینه ،شکم و پهلو بیش از حد ذخیره شده است،ما به بدن می فهمانیم که نگران کاهش مواد مغذی برای دخیره چربی نباشد و در نتیجه نه تنها صورتی سفت و زیبا و اندام مناسب خواهیم داشت بلکه سینه  ها نیز فرم اصلی خود را پیدا می کند و سایزش مناسب می شود.

امبدینگ سینه

کاربردی ترین روش کوچک کردن طبیعی سایز سینه و درمان با کاشت نخ یا امبدینگ

 

اگر چه ژنتیک نقش مهمی در نحوه توزیع چربی در بدن دارد اما از نقش بسزای هورمون ها توسط غدد مربوطه نیز نباید غافل شد.عدم توازن هورمونی در مقطعی از زمان در اثر مصرف داروی های هورمونی و استرس های روحی یا تغذیه ناسالم و بارداری و غیره باعث می شود در قسمت پایین تنه یا بالا تنه چربی بیشتری تجمع یابد. زنان دارای سطح استروژن بالا در ناحیه باسن یا سینه ها چربی بیشتری ممکن است داشته باشند.

اگر چه زنانی هم هستند که میزان استروژن آنها پایین است و در عوض میزان هورمون آندروژن آنها بالاست و یا ترشحات هورمون استروژن در بدن با توجه به آزمایشات نرمال است اما در هر صورت این دسته از خانم ها در قسمت بالاتنه و سینه ها چربی بیشتری دارند ،این چربی ها به علت های مختلف در طول زندگی و در قسمتی از بدن قرار گرفته اند و حتی این افراد ممکن است افزایش وزن هم نداشته باشند.این گروه افراد برای درمان کاهش سایز سینه های بزرگ شده بیش از حد، می توانند برای کوچک کردن سینه از درمان طب سوزنی و کاشت نخ و امبدینگ بدون نیاز به کم کردن وزن استفاده کنند تا به طور موضعی چربی های اضافی حذف شوند.

 

 

کاهش وزن کل بدن و کوچک کردن سایز سینه

کاهش اندازه سینه ها به عنوان کاهش حجم چربی و وزن سینه در نظر گرفته می شود. در حالی که بیشتر زنان اندازه سینه خود را بر اساس شماره سینه بند و اندازه گیری دور بدن ارزیابی می کنند، این معمولا وزن سینه است که باعث مشکلات فیزیکی می شود.

کاهش وزن برای کم کردن سایز سینه در بیشتر خانم ها یا آقایان به علت این حقیقت است که حجم بیشتر سینه ها به خصوص در زنان در اصل متشکل از چربی است. هنگامی که یک زن وزنش را کم می کند،چربی هایی را می سوزاند که در سینه اش ذخیره شده اند. البته این کاهش وزن برای افرادی که سینه های بزرگ با وزن مناسب یا کمی اضافه وزن دارند لازم نیست و بایستی به طور موضعی اقدام برای کم کردن چربی های سینه داشته باشید که از روش طب چینی استفاده می کنیم.

فواید بالقوه زیادی همراه با کاهش اندازه سینه و وزن(البته برای افرادی که اضافه وزن دارند،) در زنان دارای سینه بزرگ وجود دارد. مشکلات کمر درد و سردردهای تنشی هر دو معمولا همراه با کاهش حجم و کوچک کردن سینه های بیش از حد بزرگ و کاهش سایز سینه با طب سوزنی درمان می شوند. از نظر فیزیولوژیکی نیز کاهش اندازه سینه می تواند بسیار مثبت باشد.

بنابراین نتیجه می گیریم نوع روش کاهش سایز سینه مناسب برای هر مرد یا زنی ممکن است با توجه به مقدار وزن کل فرد متفاوت باشد،زنانی که پیش از این وزن سالم و مناسبی دارند اما می خواهند سینه خود را کوچک کنند نباید تلاش کنند از طریق کاهش وزن این کار را انجام دهند و با آزمایشات به سطح هورمون استروژن و پروژسترون،تستسترون در بدن پی ببریم و یا در طب چینی با معاینه مخصوص پزشکان چینی می توانیم علت اصلی بزرگ شدن سینه ها را مشخص کنیم.اگر چه زنانی که اضافه وزن دارند باید مسلما در کاهش اندازه سینه خود با استفاده از رژیم غذایی مناسب ، ورزش و سایر روش های درمانی طبیعی تلاش کنند.

 

 

تاثیر تغذیه بر کوچک کردن و سفت نمودن سینه

 

– از خوردن غذا های آماده در بیرون از منزل پرهیز کنید. کالری و چربی غیر ضروری که در رستوران و فست فود دریافت می کنید معمولا بیشتر از چیزی است که به صورت معمول در منزل مصرف می کنید. با خوردن وعده های غذای طبیعی و غنی از فیبر و سبوس در منزل، وزن بیشتری از دست می دهید و بنابراین اندازه سینه تان کاهش می یابد. وقتی در بیرون از منزل غذا می خورید به دنبال گزینه های موجود در منو ها که کم چرب هستند بگردید .

میوه و سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی خود داشته باشید. غذاهای سرشار از فیبر هم به شما انرژی می دهند و هم چربی را کاهش می دهند. از مصرف بیش از حد غذاهای چرب و یا شیرین خودداری کنید.

 

 

 

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ

 

ورزش کوچک کردن سینه

 

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ همراه با رژیم غذایی، ورزش می تواند در افرادی باعث کاهش وزن و کاهش چربی سینه ها شود، بنابراین باعث کوچک کردن سینه شما می شود یک برنامه ورزشی که شامل وزنه و شکل دادن عضلات بدن باشد. شکل دادن عضلات قسمت بالای سینه می تواند سینه های آویزان به دلیل اندازه بزرگ سینه بالا بکشد،البته ناگفته نماند که حجم زیاد و سایز سینه ها با چربی تعیین می شود و بافت های سینه باعث لیفت و خوش فرم بودن سینه ها می شود.

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ سایز سینه ها می تواند موضوع با اهمیتی در زندگی هر زن باشد. چه زن احساس کند سینه بسیار کوچکی دارد و چه احساس کند سینه اش بیش از حد بزرگ شده است، مشکلات فیزیولوژیک و روانشناسی زیادی می تواند از آن ایجاد شود.ورزش کوچک کردن سینه گاهی می تواند تغییراتی واضحی در کوچک کردن سینه ها ایجاد کند اما این به این معنی نیست که این اتفاق در یک جلسه یا یک هفته رخ می دهد. همه این تغییرات نیاز به زمان و تمرین مداوم و صبر دارند. برخی از ورزش هایی که برای این کار مناسب ترند عبارتند از شنا، قایقرانی، دویدن، وزنه برداری و بلند کردن اشیاء. تمرینات ورزشی زیادی برای انجام در منزل نیز وجود دارد بنابراین اگر به هر دلیلی نمی خواهید یا نمی توانید به باشگاه بروید، مجبور نیستید این کار را بکنید.

 

 لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ سینه های بزرگتر و احتمال ایجاد سرطان سینه خانم ها

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ زنانی که ماهانه معاینه سینه انجام می دهند در افزایش بافت سینه ممکن است متوجه تغییراتی شوند.سینه های بزرگتر از حد استاندارد نیاز به معاینه و زمان بیشتر دارند چون بافت چربی بیشتری وجود دارد که ناحیه را پوشانده است.همچنین ممکن است شناسایی ناهنجاری ها و  برجستگی های کوچک سخت تر باشد. در معاینه سینه های خود عجله نکنید و همیشه پس از سن ۳۵ سالگی هر سال معاینه سینه داشته باشید به خصوص اگر سابقه سرطان سینه در خانواده دارید. می توانید پس از رشد قابل ملاحظه بافت سینه از دکتر یا پرستار درباره شناسایی ناهنجاری ها بپرسید.

سوالات و نظرات کاربران

    1. سلام. برای رفع افتادگی و شل شدن سینه از روش درمان امبدینگ استفاده می شود که بین ۱ تا ۳ جلسه به صورت هر ماه یک بار انجام می شود

    1. سلام
      بله، با یک دوره طب سوزنی کلاسیک انجام میشود.
      جهت مشاوره با مطب تماس بگیرید.
      ۰۲۱-۶۶۹۰۵۱۳۵

  1. سلام خسته نباشید، در این روش فقط لیفت هم امکان داره؟ یعنی من از سایز سینه م راضیم و نمیخوام کوچک یا بزرگ بشه، فقط میخوام افتادگی سینه هام از بین بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top