skip to Main Content

لاغری موضعی با کاشت نخ

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اصطلاحا با خوردن آب هم چاق میشوند،خواندن مقاله لاغری موضعی با کاشت نخ می تواند برایتان جالب باشد. امروزه افراد بسیاری در دنیا با اضافه وزن و چاقی دست به گریبانند و مدام به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام می گردند. رژیم و ورزش های مختلف را امتحان میکنند به امید اینکه روزی به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنند. گاهی اوقات این روش ها مفید واقع می شود و گاهی هم افراد شکست می خورند. در سال‌های گذشته روشی در طب سوزنی ابداع شده که با موفقیت چشمگیری همراه است. با ما باشید تا راجع به این روش یعنی کاشت نخ لاغری بیشتر بدانید.

 

بیشتر بدانید: لیفت صورت با نخ و لیفت با نخ

 

لاغری موضعی با کاشت نخ یا امبدینگ

 

لاغری موضعی با کاشت نخ

این شیوه درمانی یک روش تقریباً نو در طب سوزنی به شمار می‎آید. در این روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی از جنس cutgut یا کرومیک را درنقاط طب سوزنی می‎کارد. این نخ‎ها تقریباً سه هفته در بدن باقی می‌مانند و در حین جذب‎ شدن نقاط مربوط به طب سوزنی را پیوسته تحریک می‌کنند. در واقع در این روش بدن انسان به نخ‎های کاشته ‎شده همان واکنش به سوزن‎های طب سوزنی را از خود نشان می‎دهد.

از آنجا که نخ‌های قابل جذب جایگزین سوزن‌ می‌شوند، می‌توانند برای مدت زمان نسبتا طولانی، حدود ۳ هفته در بدن باقی بمانند تا زمانی که جذب بدن شوند. در حقیقت نقاط طب سوزنی که در جلسات درمانی طب سوزنی تحریک می‌شود، با فعالیت‌های روزانه فردی که امبدینگ دریافت کرده، در هر لحظه تحریک می‌شود. در این شیوه بیمار به صلاحدید پزشک بعد از ۲ تا ۳ هفته با جذب نخ catgut برای تجدید امبدینگ به مطب پزشک مراجعه می‌کند و به این ترتیب دوره درمانی خود را ادامه می‌دهد.

 

لاغری موضعی با کاشت نخ چیست؟

نخ و سوزنی که وارد بدن فرد می‌شود در واقع یک جسم خارجی است که وارد بدن شده است. این جسم خارجی بدن را متوجه خود می‌کند و بدن برای دفع آن خون‌رسانی و متابولیسم را در آن منطقه زیاد می‌کند. در فرآیند لاغری دقیقا باید همین اتفاق بیفتد که اکسیژن رسانی و خون رسانی بیشتر شده، هورمون‌های ضد التهاب ترشح شود و متابولیسم بالا برود. زمانی که نخ کار خود را انجام می‌دهد، بدن آن را جذب می‌کند. به این ترتیب بدن گول می‌خورد چون جسمی وارد بدن شده که عفونت و حساسیت ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در لاغری موضعی با کاشت نخ در ناحیه شکم، جریان گردش خون در ناحیه شکم بیشتر شده و متابولیسم و چربی‌سوزی بهتر می‌شود.

 

لاغری موضعی با کاشت نخ تا چقدر اثر دارد ؟

 

لاغری موضعی با کاشت نخ

اگر بیمار فقط بخواهد در یک جلسه درمانش را انجام دهد، روش امبدینگ مناسب است. اما گاهی اوقات بین طب سوزنی و امبدینگ، بسیاری نمی‌دانند کدام یک تأثیر بیشتری دارد، این کاملا بستگی به بدن فرد دارد و نمی‌توان به یقین درباره میزان تأثیر گذاری آن نظر داد. برخی اوقات فرد به طب سوزنی واکنش بهتری نشان می‌دهد و گاهی هم به امبدینگ و حتی گاهی به ترکیب هر دو. این موضوعی است که در یکی، دو جلسه اول مشخص می‌شود.

 

بیشتر بدانید: درمان چاقی ،کاهش وزن و سایز با امبدینگ و کاشت نخ قابل جذب

 

لاغری موضعی با کاشت نخ نرخ برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که به بیماری‌هایی نظیر سیروز کبدی، ذات‌الریه و برخی از بیماری‌های عفونی نظیر سل مبتلا هستند که موجب ضعف سیستم ایمنی بدن می‌شود، بهتر است از شیوه امبدینگ برای درمان استفاده نکنند. زیرا ورود یک جسم خارجی به بدن آنها شانس ابتلا به عفونت را در بدنشان بالا می‌برد و ممکن است منجر به تشدید بیماری در آنها شود. در کنار این موارد افرادی که دوران بارداری را پشت سر می‌گذارند نیز از جمله افرادی هستند که از دریافت تکنیک‌ها امبدینگ منع شده‌اند.

 

اگر بیمار فقط بخواهد در یک جلسه درمانش را انجام دهد، روش امبدینگ مناسب است.

 

رفع چربی زیر پوستی و سلولیت با کاشت نخ

لاغری موضعی با کاشت نخ

زمانی که نخ‌ها در بدن قرار می‌گیرند، تحریک انرژی بدن در موضع نخ‌ها باعث خون رسانی بیشتر، سوختن و آب شدن چربی‌های زیر پوست و رفع سلولیت در حین جذب شدن نخ می‌شوند. به این ترتیب این نخ‌ها نیز می‌توانند به لاغری موضعی در چربی ها کمک کنند. بکاری گیری این روش برای کسانی که به دلیل تجمع چربی در زیر پوست خود دچار چاقی شده‌اند، نتایج بسیار قابل توجه تری نسبت به استفاده از آن برای چاقی‌های عمومی ناشی از اختلالات هورمونی و متابولیسیمی دارد.

 

 

لاغری موضعی با کاشت نخ چقدر موفق است؟

لاغری موضعی با کاشت نخ

امبدینگ در حال حاضر یک روش جایگزین است و برای همین مانند طب سوزنی ۶۷ درصد بین افراد ۲۰ تا ۵۰ سال تأثیر دارد. هنوز بررسی دقیقی روی میزان اثرگذاری آن انجام نشده است. در حال حاضر آنچه مسلم است این است که مکانیسم اثر امبدینگ لاغری مانند طب سوزنی است.

 

نکاتی که در لاغری موضعی با کاشت نخ باید به آن توجه شود

  • احتمال دردهای پراکنده در محل جاگذاری نخ برای چند ساعت تا حداکثر چند روز وجود خواهد داشت.
  • واکنش بافتی نسبت به نخ که گاهی سبب تورم و حتی ترشح خفیف می گردد.
  • احتمال خونریزی و کبودی مختصر در محل جاگذاری
  • در کل عوارض احتمالی امبدینگ بسیار ناچیز می باشد.

 

در لاغری موضعی با کاشت نخ در ناحیه شکم، جریان گردش خون در ناحیه شکم بیشتر شده و متابولیسم و چربی‌سوزی بهتر می‌شود.

 

نتیجه گیری

همانطور که میدانیم چاقی باعث و بانی بسیاری از مشکلات روحی و جسمی بشر می باشد. امروزه با توجه به کمبود وقت برای ورزش و فعالیت بدنی، روش های لاغری بسیار ابداع گشته تا به سلامت فرد کمک کند. کاشت نخ از روش های نوین در طب سوزنی است که به لاغر شدن کمک می کند. مرکز تخصصی و طب سوزنی ایران امبدینگ با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

 

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top