skip to Main Content

هزینه کاشت نخ لاغری

شاید تا امروز با شیوه درمانی کاشت نخ، که یکی دیگر از تکنیک‌های درمانی طب سوزنی چین است، آشنا شده‌اید. امروزه تبلیغات متنوع و گسترده‌ای درباره فواید درمانی کاشت نخ و کاربردهای آن در کاهش وزن، جوانسازی پوست، درمان بیماری‌ها و کنترل دردها در سطح شهر دیده می‌شود که البته بسیاری از آنها واقعی و برخی از آنها غلوآمیز است. در این مقاله راجع به هزینه کاشت نخ لاغری صحبت کرده و اطلاعاتی را راجع به این شیوه نوین با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بدانید:بهترین روش لاغری موضعی

هزینه کاشت نخ لاغری:کاشت نخ چیست؟

هزینه کاشت نخ لاغری

در طب سوزنی که به آن acupuncture گفته می‌شود، روشی به نام کاشت نخ وجود دارد که با نام acupuncture embedding شناخته می‌شود و ترجمه فارسی آن طب سوزنی نشایی است.

در این روش در واقع روی نقاط طب سوزنی موادی گذاشته می‌شود که این مواد می‌تواند نخ یا کات گوت، ویتامین، داروهای گیاهی و چربی‌سوزها باشد. این درمان شاخه‌ای از طب سوزنی است اما تفاوتی که با طب سوزنی دارد در این می باشد که سوزنی که به نقطه‌ای خاص وارد می‌شود، پس از خارج شدن تأثیر خود را از دست می‌دهد اما نخ یا ماده‌ای که در سوزن است زیر پوست مانده و اثر خود را مدت زیادتری حفظ می نماید.

به این ترتیب نقطه طب سوزنی را علاوه بر سوزن با مواد دیگری می‌توان تحریک کرد. از آنجا که استفاده از سوزن در طب سوزنی موقتی و در لحظه است، این روش درمان با طولانی بودن و اثرگذاری بیشتر می‌تواند به بیمار کمک زیادی بکند.

به طور مثال اگر فردی دچار پا درد شده باشد و نتواند مرتب هر هفته به مطب مراجعه کند، این روش به او کمک می‌کند. چرا که این نخ در ۴ هفته اثر کرده و بعد در بدن جذب می‌شود.

وقتی که از نخ به جای سوزن در امبدینگ استفاده می‌شود، مانند آن است که سوزن در بدن بیمار قرار دارد، با این تفاوت که نمی‌توان سوزن را داخل بدن بیمار، برای مدت طولانی نگه داشت چرا که باعث عفونت شده و بیمار را اذیت می‌کند.

هزینه کاشت نخ لاغری: کاشت نخ به چند صورت است؟

هزینه کاشت نخ لاغری:کاشت نخ چیست؟

کاشت نخ (embedding) خطی خود به دو نوع امبدینگ تحریکی و امبدینگ کششی تقسیم می شود. در کاشت نخ خطی تحریکی نخ های قابل جذب ساده به طول ۳ تا ۱۰ سانتیمتر در محل مورد نظر به صورت خطی گذاشته می شود.

با تحلیل تدریجی نخ التهاب موضعی ایجاد شده که باعث تخریب بافت چربی و تحریک سلولهای سازنده ای مانند فیبروبلاستها می شود. نتیجه اثر این واکنش، کاهش سایز چربی، ایجاد بافت کلاژن و ایجاد شبکه ی پروتئینی در اندام است. مورد استفاده این روش بیشتر در درمان چاقی موضعی، خطوط عمیق چروک چهره مانند خط اخم و خطوط کنار دهان و افتادگی غبغب می باشد.

در مقابل امبدینگ خطی کششی با ایجاد کشش نسبتا پایدار در محل کاشت نخ باعث کشش بافت و لیفتینگ اندام می گردد. تقریبا در همه موارد در کنار استفاده از نخ های کششی باید از نخ های خطی تحریکی نیز استفاده کرد تا اثر درمانی بروز یابد.

این روش در درمان افتادگی شکم، بازو، سینه، باسن، ران و صورت قابل استفاده است. برخلاف کاشت نخ نقطه ای که شروع اثر درمانی نیاز به گذشت حدود دو ماه دارد، در امبدینگ خطی بویژه امبدینگ خطی کششی اثر اولیه درمانی بلافاصله پس از کاشت نخ با لیفتینگ چشمگیر اندام قابل ملاحظه است. با این وجود حدود یک ماه طول می کشد تا وضعیت نهایی اندام تثبیت گردد.

وقتی که از نخ به جای سوزن در امبدینگ استفاده می‌شود، مانند آن است که سوزن در بدن بیمار قرار دارد، با این تفاوت که نمی‌توان سوزن را داخل بدن بیمار، برای مدت طولانی نگه داشت چرا که باعث عفونت شده و بیمار را اذیت می‌کند.

کاشت نخ چگونه باعث لاغری میشود؟

در واقع کاشت نخ، نوعی طب سوزنی میباشد که به مرور زمان گسترش یافته و پیشرفته‌تر شده است. با این اوصاف، می توان گفت که این روش نوعی طب سوزنی برای لاغری موضعی تعریف میشود. این خود گواه بر کم عارضه بودن و مفید بودن و مزایای بسیار این عمل می باشد.

در واقع در امبدینگ، نقاطی را که در طب سوزنی شناخته شده است را، در ناحیه مورد نظر برای لاغری موضعی مشخص میکنند، و پس از مشخص شدن این ناحیه، دو سوراخ به وسیله تیغ جراحی به موازات هم ایجاد می نمایند.

ممکن است در اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد می‌شود بخواهید بدانید که آیا این روش درد دارد یا خیر، پاسخ ما به شما منفی است چرا که معمولاً برای انجام این عمل از بی حسی های موضعی با دوز مناسب استفاده می‌شود و باعث می‌شود که شما دردی را در طول انجام این عمل تحمل نکنید.

این سوزن ها از نقطه سوراخ ورودی ناحیه مورد نظر وارد شده و از نقطه موازی آن، خارج میشود. در واقع با این حرکت نخ در یک مسیر منحنی از حدفاصل بین بافت چربی در ناحیه مورد نظر و بافت های دیگر رد می‌شود و از سوراخ خروجی خارج میشود.

کاشت نخ چگونه باعث لاغری میشود؟

معمولاً عمقی که فیبر و سوزن در آن فرو می رود، عمقی به اندازه یک الی یک و نیم سانتی‌متر میباشد. این عمق البته میتواند با روش دیگری که برای امبدینگ مورد استفاده قرار میگیرد بیشتر شود.

در روشی دیگر، نخ فیبر به صورت حلقوی در اطراف ناحیه مورد نظر استفاده می شود. البته اخیراً از سوزن‌هایی که به آن‌ها سوزن‌های کمر نیز گفته میشود، برای انجام این عمل استفاده می شود.

در واقع در این روش که کم شباهت به طب سوزنی نیست، ناحیه مورد نظر به وسیله سوزن‌های گفته شده و فیبرها، تحریک می‌شود و این تحریک ناحیه باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود.

که در نهایت به ایجاد لاغری موضعی در ناحیه مورد نظر و همچنین، کاهش وزن کلی بدن میشود. در واقع با تحریک نقاط مختلف شما بصورت کاملاً طبیعی متابولیسم بدنتان را افزایش میدهند و این خود منجر به این می‌شود که این عمل، کاملاً کم عارضه و حتی بدون عوارض باشد.

در واقع استفاده از طب های قدیمی و سنتی، بخصوص طب سنتی در مواردی از این دست که ممکن است با روش‌های نوین عوارض بسیاری در پی داشته باشد، منطقی‌تر و معقولانه تر میباشد.

همچنین این روش، از پایداری بیشتری نیز برخوردار است. در واقع با مطالعات و تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که درصد بالایی از داوطلبان مورد آزمایش در روش امبدینگ شکم، که تعداد آن‌ها به ۹۹ نفر می باشد، همگی نتیجه مطلوب را گرفته‌اند.

در واقع کاشت نخ، نوعی طب سوزنی میباشد که به مرور زمان گسترش یافته و پیشرفته‌تر شده است. با این اوصاف، می توان گفت که این روش نوعی طب سوزنی برای لاغری موضعی تعریف میشود. این خود گواه بر کم عارضه بودن و مفید بودن و مزایای بسیار این عمل می باشد.

هزینه کاشت نخ لاغری

هزینه کاشت نخ لاغری: کاشت نخ به چند صورت است؟

پس از اینکه در رابطه با روش کاشت نخ اطلاعات لازم را بدست آوردید یکی از نکاتی که باید نسبت به آن آگاهی بدست آورید هزینه های مربوط به آن می باشد. در واقع تا زمانی که از هزینه ها اطلاعی نداشته باشید، انجام آن امکان پذیر نیست.

یکی از نکات مهمی که حتما باید راجع به آن اطلاعات جامعی داشته باشید هزینه انجام این کار به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه پزشکی که برای انجام این کار در نظر گرفته اید تا چه اندازه توانایی، مهارت، تجربه و آگاهی لازم را در اختیار دارد و ازچه نوع موادی استفاده میکند.

بیشتر بدانید:افزایش قد با کاشت نخ و طب سوزنی

همچنین باید بدانید که موقعیت جغرافیایی کلینیک؛ هزینه های پرسنل و تجهیزات در تعیین هزینه موثر خواهد بود. علاوه بر این نباید از تعداد نخ و روشی که در این روش مورد استفاده قرار میگیرد غافل شوید.

توصیه ما به شما کلینیک کاشت نخ و طب سوزنی ایران امبدینگ می باشد. مرکز تخصصی و طب سوزنی ایران امبدینگ با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top