skip to Main Content

بهترین روش لاغری موضعی

اگر به دنبال یافتن راهی برای بهترین روش لاغری موضعی هستید، خواندن مقاله زیر به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.در سال های اخیر، متخصصان در حال توسعه فناوری های جدید برای کمک به افرادی هستند که بدون روش های تهاجمی و جراحی،قصد کاهش وزن خود را دارند.

شایع ترین و کارآمدترین روش های کاهش وزن بدن، خارج از روش های جراحی در حال حاضر، شامل استفاده از روش های کاهش چربی بر اساس درجه حرارت، از جمله لیزر، فرکانس رادیویی و تکنیک های اولتراسوند، استفاده از کاشت نخ لاغری در طب سوزنی، است.

هر روش و هر دستگاه با استفاده از انواع روش های کاهش چربی؛ کارکردی متفاوت دارد. به عنوان مثال، روش های لیزر در لاغری موضعی شکم، ممکن است به سلول های بدن شما کمک کند تا چربی اضافی را بدون آسیب رساندن، کاهش داده و در جوانسازی ، سفت کردن پوست و تولید کلاژن جدید موثر باشد.

تکنیک های اولتراسوند ممکن است از روش های گرما برای کمک به “ذوب کردن چربی” استفاده کنند؛ اما این در واقع تنها در ظاهر ساده است و باید گفت که روند پیچیده تری دارد.

بیشتر بدانید:لاغری آسان شکم و پهلو

لاغری موضعی با جراحی یا بدون جراحی؟

بهترین روش لاغری موضعی

در برخی موارد برای حذف چربی های موضعی از روش های جراحی استفاده می کنند. هر روش جراحی به دنبال خود ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل اکثر افراد برای حذف چربی و لاغری موضعی به دنبال روش های غیر جراحی هستند.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که لاغری و کاهش وزن ، یک شبه اتفاق نمی افتد. روند کاهش چربی در هر جایی از بدن شما نیاز به یک رویکرد صحیح و روش خاصی دارد.

شما نمی توانید چربی های نقطه خاصی از بدن خود را تنها با رژیم غذایی برطرف کنید. امروزه از روش های مختلفی به منظور کاهش وزن و لاغری موضعی استفاده می کنند. انواع دستگاه ها و کرم های لاغری برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

با تحریک مداوم ناحیه کاشت نخ ها، اشتهای فرد کنترل شده و با بهبود سیستم گوارش، جذب مواد غذایی کاهش یافته و سوخت و ساز چربی ها افزایش می یابد. با افزایش خون رسانی و بهبود متابولیسم، مصرف انرژی نیز بالا می رود و در نتیجه از وزن فرد کاسته می شود.

لاغری موضعی با دستگاههای ویبره

بهترین روش لاغری موضعی

بسیاری از مردم از روش های لرزشی و ویبره برای تمرینات و کاهش وزن استفاده می کنند. البته می توان گفت که تمرینات ورزشی و فعالیت مناسب، در درجه اول و یکی از بهترین راههای کاهش وزن است.

تنها نقطه ضعف آن نیز بلند مدت بودن زمان و نتیجه گیری سریع در کاهش وزن است. وقتی اسید لاکتیک در عضلات ایجاد می شود، درد و سفتی ایجاد می کند. اما هنگامی که شما با دستگاه ویبرو، به تمرین می پردازید، صفحه ارتعاشی و ویبره، در تجزیه و رها شدن اسید لاکتیک در عضلات کمک می کند.

همین موضوع باعث می شود تا خیلی سریعتر به نتیجه مطلوب برسید. هنگامی که از دستگاه ویبرو و صفحه ارتعاشی شگفت انگیز آن استفاده میکنید، رفته رفته نتیجه کار بهتر شده و همین امر باعث تشویق شما به کار بیشتر خواهد شد. این می تواند تاثیر بسیار خوبی بر اهداف کاهش وزن شما داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه شگفت انگیز، افزایش سطح سروتونین است. سروتونین، اصلی ترین ماده شیمیایی است که توسط مغز ترشح می شود و مسئول احساسات، شادی و سلامتی است. بنابراین، هرچه بیشتر از ارتعاش دستگاه weight loss استفاده کنید، مغز شما بیشتر این احساسات را در شما ایجاد خواهد کرد.

لاغری موضعی با مزوتراپی

بهترین روش لاغری موضعیمزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوانسازی و سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی اضافی استفاده می شود.

این روش در ابتدا برای از بین بردن و کاهش درد استفاده می شد و سپس در سال های اخیر، در سایر نقاط جهان محبوبیت فراوانی یافت و اکنون روش موثری برای کاهش چربی محسوب می شود.

روش مزوتراپی برای حذف چربی در مناطقی مانند معده، ران، باسن، پاها، بازوها و صورت بوده و همچنین باعث کاهش سلولیت می شود.همچنین این روش سبب رفع چین و چروک ها ،درمان آلرژی ، درمان بیماری آلوپسی و ریزش مو می شود.در این تکنیک با استفاده از سوزن هایی مخصوص ، یک سری تزریق به لایه میانی پوست انجام می شود. هدف اصلی مزوتراپی ؛ افزایش گردش خون ، رفع التهاب پوستی و حذف چربی است.

لاغری موضعی با ورزش

بهترین روش لاغری موضعی

فعالیت بیشتر و تحرک می تواند در زندگی روزمره شما یک نقطه شروع عالی باشد، بنابراین می توان گفت که ورزش کردن علاوه بر افزایش سطح سلامتی، در افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز موثر است.

سعی کنید هر روز فعالیت های خود را افزایش دهید. به منظور لاغری موضعی از طریق ورزش، می توان از تمرینات خاصی استفاده کرد. به عنوان مثال، با تمرینات شکمی و یا حرکات مخصوص بازو یا ران، چربی سوزی در آن نواحی ایجاد شده و وزن کم می شود.

اثر و نتیجه درمان با نخ به طور معمول پس از جلسه اول، قابل مشاهده است. در درمان با نخ لاغری نیازی به رژیم غذایی نیست زیرا اشتها کاهش می یابد اما بهتر است در وعده شام، غذای سبک تری خورده شود و با ورزش و پیاده روی روزانه تآ ثیر درمان را بیشتر کرد. درمان با نخ لاغری، دوره نقاهت و مراقبت بعد از عمل ندارد.

لاغری موضعی با کاشت نخ لاغری

در روش لاغری موضعی با نخ، پزشک نخ های لاغری قابل جذب، از جنس cutgut یا کرومیک را با دستگاه مخصوص یا سوزن در نواحی از بدن که مختص انجام طب سوزنی است، قرار می دهد.

با تحریک مداوم ناحیه کاشت نخ ها، اشتهای فرد کنترل شده و با بهبود سیستم گوارش، جذب مواد غذایی کاهش یافته و سوخت و ساز چربی ها افزایش می یابد. با افزایش خون رسانی و بهبود متابولیسم، مصرف انرژی نیز بالا می رود و در نتیجه از وزن فرد کاسته می شود.

نخ لاغری گزینه مناسبی برای جایگزینی با طب سوزنی است زیرا جذب این نخ ها به تدریج اتفاق می افتد و بر خلاف طب سوزنی، فواصل بین جلسات درمان نیز، طولانی تر است. همچنین با انجام فعالیت های بدنی می توان نواحی تحت درمان با نخ لاغری را تحریک و روند جذب نخ ها و در نتیجه سرعت لاغری موضعی را افزایش داد.

کاربرد نخ لاغری و مزایای آن

بهترین روش لاغری موضعی

کاشت نخ لاغری یک روش ساده، سرپایی، بدون درد، سریع، مقرون به صرفه، کم عارضه با اثر بخشی زیاد و ماندگاری بالاست که برای کاهش چربی های زیر پوستی و لاغری موضعی به خصوص در ناحیه ران، پهلو و شکم، مناسب است.

تعداد جلسات درمانی به تشخیص پزشک معالج و بر حسب نوع و محل چربی متفاوت است و معمولاً پس از بررسی میزان اثر بخشی، یک ماه بعد و سپس ۶ ماه پس از آن، درمان تکرار می شود.

اثر و نتیجه درمان با نخ به طور معمول پس از جلسه اول، قابل مشاهده است. در درمان با نخ لاغری نیازی به رژیم غذایی نیست زیرا اشتها کاهش می یابد اما بهتر است در وعده شام، غذای سبک تری خورده شود و با ورزش و پیاده روی روزانه تآ ثیر درمان را بیشتر کرد. درمان با نخ لاغری، دوره نقاهت و مراقبت بعد از عمل ندارد.

کاربرد کاشت نخ لاغری تنها به لاغری موضعی، کاهش خطوط پیشانی و چروک های اطراف لب و بینی محدود نمی شود؛ بلکه پیشرفت دانش و تکنولوژی باعث شده تا در سایر موارد درمانی نیز از آن استفاده شود.

از جمله موارد استفاده از نخ لاغری در پزشکی، درمان مشکلات گوارشی، درمان فتق ران و شکم، فتق دیسک مهره های گردنی و کمری، درمان و اصلاح خمیدگی ستون مهره ها، درمان دردهای مزمن ناحیه شانه، سر و گردن، مهره ها و عضلات، است.

بیشتر بدانید:لاغری سریع با کاشت نخ یا امبدینگ

کلام آخر

شاید تا امروز با شیوه درمانی امبدینگ، یکی دیگر از تکنیک‌های درمانی طب سوزنی چین، آشنا شده‌اید. امروزه تبلیغات متنوع و گسترده‌ای درباره فواید درمانی امبدینگ و کاربردهای آن در کاهش وزن، جوانسازی پوست، درمان بیماری‌ها و کنترل دردها در سطح شهر دیده می‌شود.

ما به شما کلینیک کاشت نخ و طب سوزنی ایران امبدینگ را معرفی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top