skip to Main Content

رفع سیاهی و گودی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

رفع سیاهی و گودی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی جدیدترین متد های ارائه شده برای رفع این عارضه است.سیاهی و گودی دور چشم از نواقص زیبایی چهره محسوب می شود که متاسفانه بسیاری از افراد با این مشکل درگیر هستند.

تاکنون روشهای مختلف دارویی، تزریقی و لیزر توسط پزشکان ارائه شده است که در یک بازه زمانی زمان مورد آزمایش قرار می گرفته اما در نهایت به دلیل کارآمد نبودن برای بسیاری از افراد کنار گذاشته می شدند.

جدیداً رفع سیاهی دور چشم با استفاده از کاشت نخ و طب سوزنی آزمایش قرار گرفته است و پاسخ های نویدبخشی را به بیماران داده است. به همین علت قصد داریم در این مقاله به تفصیل درباره این نوع درمان صحبت کنیم.

بیشتر بدانید: لیفتینگ صورت با کاشت نخ و طب سوزنی

علت تیرگی و گودی زیر چشم

درمان سیاهی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

پیدایش هاله تیره رنگ در اطراف چشم باعث کاستن از زیبایی چشم‌ها شده و بسیاری از افراد را به سوی مطب های زیبایی می کشاند.

این مشکل که نادر هم نیست علل مختلفی چون زمینه ارثی، خستگی، کار زیاد، گریه کردن، تنظیم نبودن ساعت خواب، استفاده زیاد از عینک های طبی و تغذیه نامناسب را دارد.

گرچه بعضی از پزشکان اعتقاد دارند که خون رسانی نامناسب به اطراف چشم ها دلیل اصلی تیرگی و گودی زیر چشم است.

اما اگر جدی تر این عارضه را بررسی کنیم بیماری هایی چون کم کاری تیروئید، اختلالات رنگدانه های پوستی، استرس و اگزما، کم خونی می تواند باعث سیاهی و تیرگی دور چشم شود و متاسفانه برخی از افراد به صورت ژنتیکی و از دوران کودکی به این عارضه مبتلا هستند.

البته باید بگویم که کشیدن سیگار و مصرف بیش از اندازه الکل نیز می تواند باعث گودی و تیرگی زیر چشم می شود.

انواع درمان های رفع سیاهی و گودی دور چشم

درمان قطعی گودی زیر چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

به طور کلی درمان رفع سیاهی و گودی زیر چشم به دو دسته درمان‌های طب مدرن و طب سنتی تقسیم بندی می شود. استفاده از آی پی ال یا نور پالسی، لایه برداری لیزری، هایفوتراپی (استفاده از امواج فراصوت)، تزریق ژل هیالورونیک اسید، تزریق چربی همگی از نسخه‌های پزشکی نوین در حوزه زیبایی است که متاسفانه یا تاثیر بسیار کمی دارند و یا اینکه دوام زیادی ندارند.

از نظر متخصصین طب سوزنی، علت سیاهی و گودی دور چشم، رکود جریان خون و یا تجمع انرژی چی در این ناحیه از صورت است. عدم خون رسانی و بلوکه شده این نوع انرژی به مرور زمان باعث ایجاد عارضه مزمن تیرگی در اطراف چشم میشود.

رفع سیاهی و گودی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

درمان کبودی زیر چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

حتما با تاثیر مثبت طب سوزنی در درمان بسیاری از بیماری ها آشنا هستید اما ممکن است کاربرد طب سوزنی در زیبایی چهره را کمتر شنیده باشید.

از نظر متخصصین طب سوزنی، علت سیاهی و گودی دور چشم، رکود جریان خون و یا تجمع انرژی چی در این ناحیه از صورت است. عدم خون رسانی و بلوکه شده این نوع انرژی به مرور زمان باعث ایجاد عارضه مزمن تیرگی در اطراف چشم میشود.

برای درمان این عارضه استفاده از سوزن ها باعث می شود تا جریان خون به گردش درآمده و انرژی چی نیز پخش شود. زیرا این سوزن ها عروق و مویرگ های لنفی اطراف چشم را تحریک میکنند و همچنین گرفتگی کانال انرژی را از بین می‌برند. به مرور زمان علاوه بر رفع تیرگی حتی کک و مک های حاضر در این ناحیه نیز رفع می شود.

از طرف دیگر تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین در پوست با فرو رفتن سوزن های بسیار ریز در درمانهای طب نوینی چون مزونیدلینگ و استفاده از درمارولر نیز اثبات شده است. بنابراین در طب سوزنی نیز این اتفاق رخ می‌دهد و منجر به پر شدن گودی زیر چشم میشود.

بیشتر بدانید: اثرات طب سوزنی برای پوست

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان قطعی گودی زیر چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

رفع تیرگی دور چشم با استفاده از طب سوزنی نیاز به تکرار دارد و تعداد جلسات مورد نیاز برای حصول نتیجه مطلوب بنا به صلاحدید پزشک تعیین می شود.

عوارض درمان گودی زیر چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

طب سوزنی برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شده و همچنین از تجهیزات کاملا بهداشتی و استریل برای منظور استفاده شود، هیچ گونه عارضه ای را به همراه ندارد و همین مسئله باعث محبوبیت آن در میان مردم سراسر دنیا شده است.

ماندگاری رفع سیاهی و گودی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

درمان گودی زیر چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

اگر تیرگی دور چشم شما زمینه ارثی و ژنتیکی نداشته باشد، در صورتی که در کنار این درمان، سبک زندگی خود را تغییر داده و از استرس و تنش به دور باشید، استراحت کافی داشته و آب کافی بنوشید می تواند نتایج دائمی به همراه داشته باشد.

هزینه رفع سیاهی و گودی دور چشم با کاشت نخ و طب سوزنی

هزینه انجام جلسات طب سوزنی بسیار پایین‌تر است از هزینه لازم برای انجام روش هایی چون لیزر درمانی تزریق ژل و چربی هایفو تراپی و غیره است.

نکته مهم در این درمان کمک گرفتن از متخصص توانمند و ماهر است که ما به شما کلینیک کاشت نخ و طب سوزنی ایران امبدینگ را پیشنهاد می کنیم.

دکتر عیسی پیرمرادی بنیانگذار امبدینگ در ایران دارای سالها تجربه در درمان موفقیت آمیز انواع عارضه های پوستی و از جمله تیرگی دور چشم برای مراجعین است. برای اطلاع از هزینه جلسات با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top